Versons: Terra Fèrtil + Cançó per una font i la muntanya
Activitat en el marc del cicle AMB VEU PRÒPIA. Accions poètiques. Amb Marta Coll i Xevi Ariza, i Jaume Coll i Marçal Ayats.
- https://www.vic.cat/serveis/cultura/cultura/agenda/versons-terra-fertil-canco-per-una-font-i-la-muntanya
- Versons: Terra Fèrtil + Cançó per una font i la muntanya
- 2025-11-07T19:00:00+01:00
- 2025-11-07T20:00:00+01:00
- Activitat en el marc del cicle AMB VEU PRÒPIA. Accions poètiques. Amb Marta Coll i Xevi Ariza, i Jaume Coll i Marçal Ayats.
En aquest doble espectacle poètic, gaudirem d'una banda del treball de la poeta i rapsoda Marta Coll i el músic Xevi Ariza. El guitarrista posa un coixí sonor de loops i efectes sonors al poemari "TERRA FÈRTIL", un projecte que ha anat creixent de manera orgànica, passant de ser un acompanyament suau als poemes fins a convertir-se en cançons.
D'altra banda, amb "CANÇÓ PER UNA FONT I LA MUNTANYA", escoltarem una veu que es troba amb el món representat pel text del poeta Jaume Coll i la música del violoncel·lista Marçal Ayats. Un treball inspirat en un text de la història de Tito, al que en Jaume li va donar un gir i en Marçal va fer-li el millor vestit per acompanyar-lo amb música, textures sonores i sorollisme en general.
-
07 de novembre 2025
- On? Biblioteca Pilarin Bayés
- Quan? 07/11/2025 de 19:00 a 20:00
- Què? Activitat literària Música
- Correu electrònic b.vic.pb@diba.cat
- Telèfon de contacte 938833325