Les sessions del Lab Ausa
És un projecte que impulsa propostes musicals i que ofereix a artistes emergents d'Osona la possibilitat de disposar d'un contingut audiovisual de qualitat. S'emmarca en la Xarxa de de Suports a la Creació Cultural de l'Ajuntament de Vic i els treballs són enregistrats a l'estudi de la Biblioteca Pilarin Bayés.
Sessió nº1 - Edu Vergés - Collir Mores
El primer treball musical d’Edu Vergés, guitarrista vigatà estudiant de l’ESMUC. Format per quatre peces musicals totes elles de temàtica amorosa i interpretades per magnífics músics joves.
Les sessions del Lab Ausa #1.1 Edu Vergés – Casa Meva
Les sessions del Lab Ausa #1.2 Edu Vergés – Lliçons de mar
Les sessions del Lab Ausa #1.3 Edu Vergés – Posta de sol
Les sessions del Lab Ausa #1.4 Edu Vergés – Caure enlaire
Sessió nº 2 - Nucli Trio
Nucli Trio és, en essència, una formació clàssica de jazz guitar trio formada per Guillem Plana a la guitarra, Aleix Forts al contrabaix i David Viñolas a la bateria. Clàssic en la seva posada en escena, fresc, juganer i contemporani en el seu càlid interior.
Les sessions del Lab Ausa #2.1 Nucli Trio
Les sessions del Lab Ausa #2.2 - Nucli Trio convida Jordi Soley
Sessió nº 3 - Flying Frogs
La banda de Sant Hipòlit de Voltregà i Torelló, Flying Frogs, son uns dels grans exponents actuals del punk i hardcore melòdic fet a Catalunya. Desenvolupen un so que perfectament pot sonar al punk rock que arriba des de Suècia o des de la costa oest dels Estats Units, però son d'aquí i ho executen de manera perfecta.
Les sessions del Lab Ausa #3.1 Flying Frogs - Why
Les sessions del Lab Ausa #3.2 Flying Frogs - Controlled Existence
Les sessions del Lab Ausa #3.3 Flying Frogs - Go away
Les sessions del Lab Ausa #3.4 Flying Frogs - Inside
Com participar-hi?
Si teniu un projecte musical vinculat a la comarca d'Osona podeu fer-nos arribar la vostra proposta omplint el formulari de suport a la creació i producció cultural.