15è Mercat d'Intercanvi Escolar

Mercat d'intercanvi entre alumnes de cicle mitjà de primària d' escoles de la XESVic (Xarxa d'Escoles per a la Sostenibilitat de Vic) coincidint amb dates de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus.

15è Mercat d'Intercanvi Escolar.

15è Mercat d'Intercanvi Escolar

Data: Dijous 19 de novembre de 2025
Hora: 10 a 12 h
Lloc: Centre Cívic Joan Triadú C. Arquebisbe Alemany 5

Adreçat als alumnes de 3r o 4rt de primària de les escoles de Vic, realitzen un mercat d'intercanvi d'objectes.

Cada alumne porta un màxim de 4 objectes d'una tipologia concreta (material esportiu, llibres, jocs o joguines) en bon estat i que no utilitzi, per intercanviar amb companys d'escola o d'altres escoles de la ciutat.
Els alumnes treballen el tema de la prevenció de residus, abans i després a l'escola.

Activitats conjunta de l' Ajuntament de Vic per afavorir la participació i intercanvi entre alumnes i docents de les escoles que formen part de la XESVic.
També 
per sensibilitzar sobre hàbits de consum i generació de residus, relacionada amb la Setmana Europea de la Prevenció de Residus inclosa a l'Agenda web de l' Agència de Residus  #PrevencióResidus #ewwr2026

 

Podeu veure el funcionament a la notícia/crònica i vídeo:
 També es proposa treball amb els alumnes i centres educatius per la sensibilització sobre la generació de residus, abans i després  de l'activitat.
Per a més informació: programamediambient@vic.cat
  • 19 de novembre 2026

  • On? Centre Cívic Joan Triadú, Centre Cívic Joan Triadú C. Arquebisbe Alemany 5
  • Quan? 19/11/2026 de 09:00 a 13:00
  • Què? Fires i mercats Acte popular
  • Correu electrònic
  • Telèfon de contacte 938862100
  • Organitzador Regidoria de Medi Ambient Ajuntament de Vic - Programa Educació Ambiental
  • Accessibilitat

    Itinerari accessible Indica que es pot arribar i moure’s per tots els espais necessaris per participar en l’activitat mitjançant un recorregut accessible: hi ha rampes, ascensors accessibles, portes amplies, senyalitzacions, lavabos accessibles, etc. Per exemple, en una activitat de piscina no s’ha de valorar només l’accés a l’edifici, sinó també el recorregut fins als vestidors, dutxes, lavabos i piscina.