El llarg viatge: ruta guiada i unitat didàctica

La proposta que teniu a les mans és fruit d’un treball de l’assignatura Didàctica de les Ciències Socials II cursada durant el primer semestre del quart curs del grau de Mestre d’Educació Primària. L’objectiu principal de l’assignatura és elaborar una proposta didàctica per treballar amb l’alumnat de cicle superior de l’etapa de primària. El tema central de la proposta tracta sobre patrimoni i parteix d’un element cultural o patrimonial relacionat ambla ciutat de Vic, en aquest cas, les Stolpersteine, que reten homenatge a 10 vigatans deportats als camps de concentració nazi. Proposta didàctica elaborada per les estudiants de la UVIC: Aline Cros Gili, Martina Fabregó i Caralt, i Aina Maymó Codina.

El llarg viatge: guia didàctica

Guia didàctica de la proposta elaborada per les estudiants de la UVIC-UCC: Aline Cros Gili, Martina Fabregó i Caralt, i Aina Maymó Codina.