Com inscriure’s al Registre Municipal d’Entitats de Vic (RMEV)

Poden inscriure’s al Registre Municipal d’Entitats de Vic (RMEV) aquelles entitats sense ànim de lucre legalment constituïdes i que tinguin seu o delegació a la ciutat. Cal fer la sol·licitud online, no es pot fer de forma presencial. Per fer-ho, cal que l'entitat tingui la signatura digital, o bé que el president o secretari ho tramiti amb el seu idCAT mòbil personal o bé amb l’idCAT certificat.

Per accedir a la sol·licitud online "Sol·licitud d'inscripció, modificació de dades o baixa del Registre Municipal d'Entitats de Vic" cal que cliqueu aquí.

Els passos a seguir són:

1r. Emplenar la sol·licitud.

2n. Adjuntar els següents documents (obligatoris) en format digital (escanejats):

• Estatuts diligenciats pel Registre General d'Associacions (enviats a l’entitat en el moment en que es va inscriure al Registre General d’Associacions de la Generalitat);
• Certificació d'inscripció al Registre General d'Associacions o document equivalent (enviat a l’entitat en el moment en que es va inscriure al Registre General d’Associacions);
• CIF de l'entitat (document que ha de tenir l'entitat en paper);
• Certificació de número de socis (trobareu el model per omplir a la part inferior d'aquesta mateixa pàgina)

3r. Signar digitalment la sol·licitud.

Per resoldre qualsevol dubte relacionat amb aquest tràmit podeu escriure a ciutadania@vic.cat o trucar al 680125454

Poden inscriure’s al Registre Municipal d’Entitats de Vic (RMEV) aquelles entitats sense ànim de lucre legalment constituïdes i que tinguin seu o delegació a la ciutat. Cal fer la sol·licitud online, no es pot fer de forma presencial. Per fer-ho, cal que l'entitat tingui la signatura digital, o bé que el president o secretari ho tramiti amb el seu idCAT mòbil personal o bé amb l’idCAT certificat.