1. Donar-se d'alta a l'illa de vianants

Us heu de donar d’alta com a usuaris a través d’un tràmit al web i acreditar el primer vehicle, si escau. És un pas molt senzill de 4 passos. Només l'haureu de fer una sola vegada.

Pas previ

  • Entreu al web de l’Ajuntament de Vic (vic.cat) i cliqueu a “Tràmits i gestions” i en les opcions escolliu "Via pública"
  • A les opcions escolliu "Sol·licitud d'acreditació per accedir a l'illa de vianants"

També podeu accedir al tràmit clicant a sobre de la imatge següent:

     sol_licitud_illa_vianants.jpg

Pas 1. Indiqueu les dades personals

  • Introduïu les vostres dades personals i cliqueu “Següent”.

Pas 2. Indiqueu la zona d’accés

  • Seleccioneu el motiu d'accés i la zona
  • Adjunteu la documentació que es demana, si escau
  • Cliqueu “Següent”.

Pas 3. Indiqueu les matrícules

  • Si no disposeu de vehicle, cliqueu l'opció “No” al primer apartat
  • Per donar d’alta el primer vehicle, cliqueu “Sí” i afegiu la matrícula
  • Indiqueu la relació que té amb el vehicle i adjunteu la documentació, si escau
  • Accepteu les condicions d’ús i cliqueu “Següent”

Pas 4. Verificació de l’usuari

  • Introduïu el codi de verificació que haureu rebut al correu electrònic i cliqueu “Continuar”

 

Podeu sol·licitar ajuda a:

  • l’OAC 360º (trobareu més informació d'aquest servei d'assistència aquí )

           OAC_360.JPG

    Resum del tràmit

            Resum del tràmit.JPG